علائم سرطان صورت

علائم سرطان صورت

سرطان پوست یک نوع چند فاکتوریل است و در ابتدا با ضایعات پیش سرطانی مشخص می شود. ضایعات پیش سرطانی ضایعات پوستی هستند که سرطانی نیستند اما در طول زمان سرطانی هستند. 40-50٪ افراد بالغ بالای 65 سال دارای سرطان پوست هستند. علائم سرطان پوست را بشناسید. از آنجا که سرطان پوست می تواند در صورت تشخیص و درمان زودهنگام درمان شود.
سرطان صورت چیست؟

سرطان پوست شامل تغییرات غیر طبیعی در لایه بیرونی پوست است. سرطان پوست شایع ترین و شایع ترین نوع سرطان در جهان است و 75 درصد از سرطان در جهان را تشکیل می دهد و اگر چه اکثر افراد مبتلا به سرطان پوست شفا می یابند، به علت شیوع بالای آن، یکی از نگرانی های عمده مردم است. شما می توانید خطر ابتلا به سرطان پوست را کاهش یا کاهش دهید، در معرض تابش اشعه ماوراء بنفش قرار نگیرید یا در معرض این تابش قرار نگیرید. انواع سرطان پوست و علائم سرطان پوست می تواند در سراسر بدن رخ دهد، اما معمولا در نقاط سرطانی که بیشتر در معرض آفتاب قرار دارند رخ می دهد. سرطان پوست در همه افراد مبتلا به سرطان پوست است.
علائم سرطان صورت

1. جرم اسفنجی سرخ مایل به قرمز: توده Redcurricular یک کارسینوم سلول سنگفرشی است که ممکن است به عنوان بخش های قرمز قرمز یا قهوه ای شبیه به زگیل های قدیمی یا زرد باشد. قرمز پلاک: سلول سرطانی پایه شایع ترین شکل سرطان پوست است. این به عنوان یک اصلاح قرمز کوچک پوست تحریک شده نشان داده شده است. زخم های باز: کارسینوم سلول بازال همچنین می تواند به عنوان یک زخم خونین باز یا پیش از آن ظاهر شود. این نوع بیماری تقریبا همانند پوست چرب است که پس از آفتاب سوختگی بسیار بد است. کارسینوم سلول سنگفرشی می تواند یک دهانه کوچکی باشد مانند آتشفشان کم عمق یا خون در مرکز آن، مانند کارسینوم سلول بازال. سرطان سلول سنگفرشی معمولا کشنده نیست، اما می تواند به پوست آسیب برساند و باعث بدخیم شدن شود. 5. علائم غیر پوستی: سلول بازال و کارسینوم سلول سنگفرشی شما را به ملانوم مرگبار محدود می کند، زیرا در نهایت به بدن شما نفوذ کرده و باعث بیماری سیتومیک می شود. انواع علائم ناشی از ملانوم متاستاتیک بستگی به محل سرطان دارد.
آزمایش سرطان بیماری صورت

برای انجام این کار، از یک اتاق روشن، یک آینه، یک آینه دستی، 2 صندلی و 1 ریش تراشی و مداد استفاده کنید. بنابراین لب ها، دهان و گونه هایتان را با دقت بررسی کنید. برای کمک به دیدن پشت گوش، از آینه استفاده کنید. برای دیدن پوست سر، ابتدا مو خشک کن باد باید به مو بروید و به سمت بعدی بروید و سپس پوست را به دقت اسکن کنید. تمام اندام ها در این آزمون باید بررسی شوند. خانم ها نیز باید با سینه های خود را با دقت بررسی کنند. روی صندلی نشسته نشوید و تمام ناحیه تناسلی را با باز کردن پاها و استفاده از آینه دستی بررسی کنید. اگر این مطالعات نگاه مشکوکی روشن، پوسته پوسته، قهوهای مایل به زرد و یا رنگ، یا اگر آب مروارید ما در حال رشد بود، ما باید به دکتر بروید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.