سرکه سیب

طرز تهیه و خواص سرکه سیب برای مو لاغری پوست شوره سر

سرکه سیب , سرکه سیب برای مو , سرکه سیب برای لاغری , سرکه سیب برای پوست , سرکه سیب و عسل , سرکه سیب خانگی , سرکه سیب برای شوره سر , سرکه سیب و دارچین برای زگیل , سرکه سیب برای جای جوش , سرکه سیب برای مو خوره , سرکه سیب برای موی سر , سرکه ی سیب برای موها , سرکه سیب برای موهای چرب , سرکه ی سیب برای مو خوبه , خواص سرکه ی سیب برای موی سر,سرکه ی سیب برای ریزش مو,سرکه ی سیب برای پوست مفید است؟,سرکه سیب برای پوست و مو, سرکه ی سیب و عسل ناشتا,ماسک سرکه ی سیب و عسل,فواید سرکه ی سیب و عسل,خواص سرکه ی سیب و عسل برای پوست,شربت سرکه ی سیب و عسل,سرکه ی سیب خانگی خرید,سرکه ی سیب خانگی دراصفهان,سرکه ی سیب خانگی,تهیه سرکه ی سیب خانگی,خواص سرکه ی سیب خانگی,قیمت سرکه ی سیب خانگی,چگونه سرکه ی سیب خانگی درست کنیم,طرز تهییه سرکه ی سیب خانگی,طرز تهیه ی سرکه ی سیب خانگی,سرکه ی سیب برای شوره سر خوب است,سرکه ی سیب برای درمان شوره سر,سرکه ی سیب شوره سر

در این مطلب از سایت جسارت به طرز تهیه و خواص سرکه سیب برای مو لاغری پوست شوره سر می پردازیم. امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.این سرکه خواص بی شماری دارد.در سال 2005 مطالعاتی در سوئد انجام گرفته است  که نشان می‌دهد اضافه کردن سرکه به مواد غذایی سبب ایجاد احساس سیری بعد از غذا می‌ گردد و به این ترتیب در طولانی مدت جذب کالری‌ها را کاهش خواهد داد.

سرکه سیب , سرکه سیب برای مو , سرکه سیب برای لاغری , سرکه سیب برای پوست , سرکه سیب و عسل

سرکه سیب برای مو

بهتر است بدانید که سرکه‌ی سیب همراه با رژیم غذایی مناسب و فعالیت بدنی باعث می‌شود که شما در ماه 500 گرم وزن کم کنید. پس اگر قصد لاغر شدن دارید می‌تواند روی سرکه حساب باز کنید. البته مراقب میزان مصرف باشید؛ مصرف زیاد سرکه به منظور کاهش وزن امکان دارد موجب بروز مشکلاتی در شماگردد.

میزان مصرف: یک قاشق چای‌ خوری سرکه‌ ی سیب را با یک لیوان آب مخلوط کرده و روزانه 3 مرتبه میل کنید. این کار را 4 تا 6 ماه ادامه دهید.سرکه با کلسترول بالا مقابله می‌ نماید.سرکه‌ی سیب سرشار از پکتین است. این فیبر حلال، جذب مواد غذایی و مایعات را در روده کند کرده و با عبور آرام از دستگاه گوارش کلسترول را برطرف می‌کند.

میزان مصرف: در واقع یک قاشق چای‌خوری سرکه‌ی سیب را با یک قاشق چای‌خوری عسل در یک لیوان آب حل کرده و به مدت 3 ماه روزانه (قبل از غذا) 3 مرتبه میل فرمایید.سرکه به هضم غذا کمک می‌ شود.

بهتر است بدانید که محققان ژاپنی ثابت کرده‌اند مصرف روزانه‌ی سرکه‌ی سیب می‌تواند از زخم معده پیشگیری کند زیرا باعث می‌شود که معده ماده‌ای (شیره‌ای) ترشح کند که خاصیت حفاظتی دارد. همچنین این ماده‌ی غذایی با باکتری‌هایی که منشأ مشکلات گوارشی هستند مقابله می‌کند و احتمال مسمومیت غذایی را کاهش می‌دهد.

میزان مصرف: بهتر است بدانید که نصف قاشق چای‌خوری سرکه‌ی سیب را با یک قاشق چای‌خوری عسل در یک لیوان آب ولرم حل کرده و روزانه 1 مرتبه میل کنید. این کار را تا زمان رفعشدن مشکلات گوارشی(3 تا 4 روز) ادامه دهید. اگر مشکل‌تان حل نشد به پزشک مراجعه فرمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.